C7 EPI Header

Deze workshop kost:

€ 79,00

Kijk voor data onder aan deze pagina

“Speels, verleidelijk, licht”.

Elke sfeer is mogelijk in uw foto’s! In de studio heeft u namelijk niet alleen de regie over het licht, maar bent u ook degene die de sfeer bepaalt. Moeilijk? Dat hangt vooral van u af. Misschien een beetje cru om te zeggen, maar tegelijkertijd een enorme opluchting. Want dat u de flitsers en de camera in kan stellen, dat weet u waarschijnlijk al. Maar hoe bepaal je de sfeer? Dat zoiets meer is dan alleen maar “een grapje maken” en welke gereedschappen u kunt gebruiken, komt in deze workshop “Expert – Portretfotografie Indoor” ruimschoots naar voren. Van poses voor het model, tot uw eigen houding, van het spelen met licht, tot de uitdrukking op het gezicht, wij leggen het allemaal uit met behulp van één van onze modellen. Wilt u dus ook meer invloed op de resultaten, dan hopen we u snel de hand te kunnen schudden!

Voor wie is deze workshop?

Bij deze workshop staat de deur wagenwijd open voor alle deelnemers die interesse hebben in mensen. Ook heeft u al een tijdje gefotografeerd met uw digitale spiegelreflex en bent u dus op de hoogte van het instellen van uw camera. Wilt u graag meer controle over alle facetten van de portretfoto? Wij helpen u graag verder!

Wat wordt er behandeld?

“Invloed” is het sleutelwoord voor deze workshop. Invloed op alle factoren, zoals het licht, de sfeer, de pose, de compositie, de camera en flitser instellingen, enz. Om zo flexibel mogelijk te zijn, zullen wij in deze workshop gebruik maken van losse cameraflitsers. Hoewel deze soms niet zo krachtig zijn en zo snel laden als studioflitsers, blijft het principe hetzelfde, terwijl zij de fotograaf veel meer vrijheid geven. Doordat deze cameraflitsers op batterijen werken, zijn ze onafhankelijk van de locatie, veel compacter en zonder lastige snoeren. Grote gemakken, maar soms ook kleine beperkingen, die wij u graag willen tonen. Kunt u werken met een cameraflitser, dan kunt u ook werken met een studioflitser.

Wat heb ik nodig voor deze workshop?

Bij deze workshop heeft u een digitale spiegelreflex camera met een zoomlens met een standaard bereik (bijv. 18-55 mm) nodig. Heeft u een aanvullende telelens (bijvoorbeeld 55-300 mm), neem deze graag mee. Heeft u ook een losse cameraflitser*? Dan kunt u ook hierover al uw vragen kwijt.

Ik heb een andere camera, kan ik ook meedoen?

Jazeker! Niet alleen de digitale spiegelreflexen kunnen deelnemen, maar ook alle andere camera’s die volledig handmatig in te stellen zijn (Manuele belichting, manuele scherpstelling, manuele witbalans) en voorzien zijn van een aansluiting voor een losse flitser*. Twijfelt u over uw camera? Neem gerust contact met ons op! Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.om ons te mailen!

*=Tijdens de workshop gaan wij draadloos flitsen. Daarbij kan u gebruik maken van onze flitsers, mits uw camera voorzien is van een middencontact, of Sony aansluiting. Andere aansluitingen worden niet ondersteunt.

Vrijdag 26 oktober 2018 19:30-22:30 uur Almere
Woensdag 28 november 2018 19:30-22:30 uur Hilversum
Dinsdag 29 januari 2019 19:30-22:30 uur Amersfoort